РЕКЛАМНІ ВИВІСКИ

Одним з дієвих видів зовнішньої реклами є рекламні вивіски. Використовуючи такий тип реклами ви:

Зміцнюєте імідж своєї компанії;
Привертаєте увагу до свого логотипу;
Інформуєте про місце знаходження компанії.
З допомогою рекламної вивіски ви можете краще запам’ятатися цільової аудиторії, залучити потенційних покупців. Важливо створити візуально читається контент, при погляді на який перехожий за кілька секунд зрозуміє чим займається компанія, і які послуги надає. Хочемо порекомендувати замовити https://rushen.com.ua/sign-uk.html

ТИПИ ВИВІСОК
З підсвічуванням
Лайтбокс найбільш поширений тип зовнішньої вивіски. Лицьова частина короба носить рекламну інформацію. Усередині цієї конструкції розміщується підсвічування, яка допомагає значно заощадити на освітленні. Такий тип реклами найбільш ефективний, так як навіть в нічний час привертає увагу. Роль освітлення виконують люмінесцентні лампи.

Без підсвічування
Такий тип вивісок не має власного освітлення. Вони можуть бути об’ємними і плоскими. Останні являють собою щільний матеріал, на який нанесена рекламна інформація. Об’ємні рекламні носії допомагають більше сконцентрувати увагу на розміщеній інформації. Для цього крім основного матеріалу використовуються додаткові об’ємні елементи. На відміну від світлових, допомагають заощадити кошти на рекламу. Недолік – відсутність видимості у вечірній і нічний час.

Мимохідь
Лайтбокс з підсвічуванням
Найбільш ефективний носій, який можна легко транспортувати. Зазвичай використовується для реклами кафе, ресторанів, салонів краси та інших закладів. Головні переваги – можливість легко змінити інформацію, презентабельний вигляд, мобільність пристрою.

На підставках
Також дуже зручні при транспортуванні. Займають невелику кількість місця. Висоту виробу можна встановлювати самостійно. Популярні двосторонні мимохідь у вигляді зображення фігур людей, персонажів мультфільмів і кіно, які звертають на себе увагу. Перехожі люблять з ними фотографуватися, тим самим забезпечуючи поширення реклами в соціальних мережах. При цьому компанія економить на витратах.

Куточки споживача
Такий тип фасадної реклами є дуже поширеним. Такий тип реклами вимагає мінімальних фінансових витрат, але надає ефективний вплив на потенційних клієнтів.

Псевдооб’ємні
Значно дешевше, ніж об’ємні. Для виготовлення такої вивіски необхідна невелика кількість матеріалу. Недоліком є неможливість встановити всередину букв підсвічування.